- Home
- Negozio
- Chi Siamo
-
Per Categoria
- Giochi da Tavolo per i Grandi
- Giochi da Tavolo per i Bambini
- Magia
- Giocoleria & Animazione
- Automezzi e Accessori
- Bagnetto e Merenda
- Borracce SIGG
- Accessori per Neonati
- Casa delle Bambole
- Costruzioni Varie
- Da 1 a 3 anni
- Da 3 anni in su
- Giochi - dai 0 mesi in su
- Giochi Creativi
- Negozio & Ristorante & Cucina
- Il Teatrino dei Burattini
- Macchinine - Tricicli -...
- Peluche e Bambole
- BRIO - Trenino in Legno
- Pista delle Biglie
- Rompicapo - Logica
- Sabbiarelli
- SCHLEICH
- Puzzle
- Scoprire la Natura - Tecnica
- Sport - Spiaggia - Giardino
- Strumenti Musicali
- LEGO
- Scuola & Zaini
- Cameretta
- Natale
- Vari
- Gift Cards
- Libri
- Pokémon
-
Per età
- Gift Cards
- Contatti
Questo sito utilizza cookie tecnici necessari alla navigazione e funzionali all’erogazione del servizio. Utilizziamo inoltre cookie, anche di terze parti, per offrirti una migliore esperienza di navigazione ed effettuare statistiche. Cliccando su ACCETTA TUTTI acconsenti all'uso dei suddetti cookie; in alternativa, puoi prestare il consenso solo per alcuni cookie dalla sezione "Personalizzare i cookie", o navigare con i cookie strettamente necessari, cliccando il tasto RIFIUTA TUTTI. Puoi modificare il tuo consenso in qualsiasi momento facendo clic sulla piccola icona nell’angolo inferiore sinistro del sito web e ottenere maggiori informazioni consultando la nostra Cookie Policy.
Preferenze dei cookie
Cookie | Provider | Scopo | Scadenza |
---|---|---|---|
PHP_SESSID | www.lorsobaba.it | Il cookie PHPSESSID è nativo di PHP e permette ai siti web di memorizzare dati di stato serializzati. Sul sito web viene utilizzato per stabilire una sessione dell'utente e per passare dati di stato attraverso un cookie temporaneo, comunemente noto come cookie di sessione. Questi cookie rimarranno sul suo computer solo fino alla chiusura del suo browser. | Sessione |
PrestaShop-# | www.lorsobaba.it | Questo è un cookie utilizzato da Prestashop per memorizzare informazioni e mantenere aperta la sessione dell'utente. Memorizza informazioni come la valuta, la lingua, l'ID del cliente, tra gli altri dati necessari per il corretto funzionamento del negozio. | 480 ore |
A DISTANT PLAIN - 3RD PRINTING 14-99
SPEDIZIONE GRATUITA per acquisti superiori ai 99,00 €
RITIRO GRATUITO presso il nostro negozio.
TRANSAZIONI sicure e dati protetti.
- As the Coalition, how will you secure popular support for an Afghan Government that cares more about corrupt patronage and control than legitimacy? Your high-tech forces are capable, but your publics are pressuring you to keep your footprint small: how will you stabilize this complex country and get out?
- As the Government, how can you run the country when your foreign partners continually redirect your war effort? You can reshape Afghanistan's human terrain by encouraging the resettlement of millions of refugees, and your Coalition-trained forces are potentially the most numerous of any faction. But they are unsteady, and your war chest is not your own: how will you keep your allies' firepower in-country long enough to ensure that you are the top dog once they leave?
- As the Taliban, how will you come back against the potent forces arrayed against you? Islamism, Pashtun ethnic solidarity, and your Pakistani friends behind you will help you recruit and move with ease amidst the enemy. But not all Afghanistan is Pashtun, its warlords are treacherous allies at best, your fighters are seasonal, and Pakistan’s word is ever uncertain: can you sting the occupier and his puppets to reawaken Islamic revolution without drawing an unrelenting fire upon yourself?
- As the Warlords, how will you secure your traditional ways against the intrusive centralizers of Kabul and the Taliban? You profit from the country's lucrative opium crop, and your money can talk loudly to the Government's venal officials. But your fighters have neither the equipment of the Coalition, the numbers of the national army and police, nor the fanaticism of the Taliban: how will you block this latest cast of combatants from unifying the country and imposing their rule on you?
- Coalition-Government joint operations.
- Volatile Pakistani posture toward the conflict.
- Evolution of both COIN and insurgent tactics and technology.
- Government graft and desertion.
- Coalition casualties.
- Afghan returnees.
- Pashtun ethnic terrain.
- Multiple scenarios.
- A deck of 72 fresh events.
In lingua inglese!
The latest volume in Volko Ruhnke's COIN Series takes 1 to 4 players into the Afghan conflict of today’s headlines, this time in a unique collaboration between two top designers of boardgames on modern irregular warfare. A Distant Plain teams Volko Ruhnke, the award-winning designer of LABYRINTH - The War on Terror, with Brian Train, a designer with 20 years' experience creating influential simulations such as Algeria, Somalia Interventions, Shining Path, and many others.
A Distant Plain features the same accessible game system as GMT's recent Andean Abyss but with new factions, capabilities, events, and objectives. For the first time in the Series, two counterinsurgent (COIN) factions must reconcile competing visions for Afghanistan in order to coordinate a campaign against a dangerous twin insurgency:
Afghanistan is not Colombia!
A Distant Plain adapts familiar Andean Abyss mechanics to the conditions of Afghanistan without adding rules complexity. A snap for COIN Series players to learn, A Distant Plain will transport them to a different place and time. New features include:
.... and more.
Numero giocatori: 1 a 4.